8 maja 2013

Cześć :) Przepraszam was, że tak rzadko dodaje rozdziały. Ale niestety nie mam czasu i motywacji do pisania :/ Niedługo dodam 2 część 4 rozdziału i mam nadzieję, że będziecie komentować. Żebym po prostu wiedziała, że ktoś tego bloga czyta i żebym miała motywacje do pisania dalszych rozdziałów. A no właśnie tu po prawej stronie dodałam 2 ankiety bardzo was proszę oddawajcie swoje głosy (To dla was tylko 5 sekund, a dla mnie bardzo dużo znaczy) :D Hmm.. no to chyba tylko tyle chciałam. A i dziękuje za te komentarze, które są pod poprzednimi rozdziałami. Mam nadzieje, że będziecie dalej komentować :P Do zobaczenia niedługo. Pozdrawiam i biorę się w garść :P

7 komentarzy:

  1. :D zapraszam na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. twój blog bardzo mi się spodobał. <3
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie nowy rozdział. :)
    hiddenloveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj przeczytałam wszystko i jestem pod wrażeniem :)
    Te opowiadanie ciekawie się zapowiada. Naprawdę. Pochłonęła mnie ta historia :)
    Mam nadzieję, że dość szybko dodasz kolejny rozdział.

    Zapraszam do siebie: zyjsnami.blogspot.com

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe komentarze to motywuje do pisania :D Mam teraz dużo nauki, ale dla was spróbuje szybko dodać nowy rozdział :D

      Usuń
  6. Dziękuje :D Dodawaj szybko nowe rozdziały Domi Nika :D

    OdpowiedzUsuń