5 września 2013

Cześć wam :) Wiem, dawno nic nie dodawałam, bo blog został zawieszony i w ogóle :/
Za co was bardzo przepraszam.
Chce powrócić, ale mam dla was złą wiadomość..
Wszystko co zostało opublikowane do tej pory zostanie usunięte.. :/
Długo się nad tym zastanawiałam, ale tak będzie najlepiej..
Moim zdaniem wszystko co do tej pory napisałam jest denne, głupie i nie wiem jakie jeszcze.. :( Ale wam się to podobało z czego się bardzo cieszę :)
Historia się w ogóle nie zmieni. I także powstanie zwiastun..
Tak wiem teraz sobie myślicie bezsens jest to usuwać skoro i tak zostanie ta sama historia.
Ale tak łatwiej będzie mi powrócić do pisania, jeśli zacznę od nowa..
Jeszcze nie wiem kiedy usunę wszystkie rozdziały i bohaterów, ale myślę że to zrobię do jakiś 2 tygodni.
Na pewno jeszcze we wrześniu..

Bardzo was przepraszam za wszelkie problemy i mam nadzieję, że będziecie czytać mojego bloga :) Do zobaczenia nie długo kochani :*

1 komentarz:

  1. Jest! Jest! Jest!
    Powróciłaś! Cieszę się bardzo. Szkoda, że usuwasz te rozdziały, ale to twoja decyzja. Wieżę w ciebie :D


    Zapraszam: http://niektore-sny-sie-spelniaja.blogspot.com/
    http://naa-zawsze.blogspot.com/

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń